FRESH! Collection Klachten - Klantenservice

                                                      
Natuurlijk zien wij onze klanten graag blij met hun bestelling. Maar mocht je ondanks onze service en zorg toch niet tevreden zijn dan vragen wij  je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven: dit doe je door het contactformulier te gebruiken op onze contact pagina. Kies hiervoor de optie "klacht". Je kunt het ons ook laten weten per reguliere post en/of telefonisch.
 
 
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
 
Onze gegevens:
FRESH! Collection B.V. e-mail: info@freshonline.nl 
Energiestraat 5G - 1411 AN   Naarden 
Telefoon tijdens kantooruren: 035-6781172
 
Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar FRESH! Collection bij is aangesloten.

 

Limited Collection

Inloggen Als u al een account heeft kunt u hieronder inloggen met uw e-mailadres en op de regel daaronder uw wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? Klik hier

Inloggen